Tuesday, August 31, 2010

Mustikamuffinid



Retsept on võetud toidutarest Muffinitega on mul nii, et kod tulevd head ja kord mitte. Need tulid seekord head :)mitte, et ma ise midagi valesti teeks aga kõik lihtsalt ei maitse.

Ma sain sellest kogusest 8 muffinit

1 Muna
1dl Suhkur
50g Või
0.5dl Hapukoor (võib ka ilma)
1dl Mustikad
1.5dl nisujahu
1tl Küpsetuspulber

Vahusta toasoe või ja suhkur.
Lisa muna ja jätka vahustamist.
Sega kokku jahu, küpsetuspulber ja vanillisuhkur.
Lisa saadud segu või-munavahule (segamiseks võib kasutada mikserit kõige aeglasemal käigul).
Kõige lõpuks lisa hapukoor.
Vala taigen muffinivormi ja siis lisa igasse vormi sobiv kogus mustikaid(muidu kogu tainas läheb siniseks) ja küpseta 200 kraadi juures umbes 20 minutit.
NB! Hapukoor muudab muffinid muredamaks ja nad kerkivad paremini.

2 comments:

  1. Muffikusõltlaseks olen ka muutunud. Nüüd talvisel ajal pole mustikaid kuskilt võtta ja olen teinud minimuffikuid külmutatud kirssidega. Ja see hapukoorenipp on ülihea, teeb taigna nii mõnusalt kreemiseks!

    ReplyDelete
  2. mu talvevarud on ka varsti otsas. aga poest peaks juurde vajadusel saama :)

    ReplyDelete