Tuesday, November 1, 2011

Tatrapuder hakklihaga

Magusale vahelduseks ka midagi soolast. Retsept pärineb nami-namist.


Koostis:
250 g hakkliha
1 väikest sibulat
2 porgandit
200 g tatratangu
praadimiseks õli
5 dl keeva vett
soola
musta pipart


Valmistamine:
Pruunista hakkliha pannil õlis, siis lisa riivitud porgand ja hakitud sibul, maitsesesta soola ja pipraga ning kuumuta läbi.
Kuumuta tatar potis väheses õlis kergelt kuldseks (umbes 5 minutit). Lisa praetud hakkliha-sibula-porgandi segu ning seejärel lisa keev vesi.
Kata pott kaanega ning hauta tasasel tulel 30-40 minutit, kuni tatar on pehme.
Serveeri hapukurgi ja külma kastmega.

4 comments:

  1. Mul on ka tatravaimustus, olgugi, et ma pole tatrapudrust kunagi varem hoolinud. Aga ükspäev sõin tatrasalatit - singi, sibula, värske kurgi ja koore/majoneesiga. Nii kerge ja hea!

    ReplyDelete
  2. Siis kui me veel mõlemad vanadel headel aegael tööl käisime ja Pärnu kohvikus lõunatasime, võtsin ma suht alati tatart ja sa siis ahjukartuleid :P ma kunagi kodus pole viitsinud ise teha aga meeldib juba ammu.

    ReplyDelete
  3. Ahjukartuleid ma pean ikkagi tatrast paremaks :)

    ReplyDelete