Thursday, June 10, 2010

Pomodoro e mozzarella pasta


Kuna see pasta on vapianos alati mu valik ja sellep ma sinna ka tihti sööma lähen, siis olen ma palju näinud ka kuidas kokapoisid seda toitu teevad. Ja otsustasin seda kodus ka teha. Kogus, mis tegin on umbes neiljale sööjale.


ca 300 g penne pastat (kuivaine kogus)

6 sl oliivioli
3 küüsslauguküünt
300 g tomatipastat
125 g mozzarellat
soola, pipart, tsillit
peale parmesani ja basiilikut
Keeda potis pasta. Kastme tegin mina väiksel pannil. Pane oli pannile(õliga koonerdada ei tohi) ja lase kuumaks, lisa küüslaugud ja prae neid natuke. Palju ei tohi, muidu lähevad need kibedaks ja rikuvad kogu toidu. Lisa tomatipasta ja kuumuta. maitsesta soola, pipra ja tsilliga. Mul oli tsillipulber aga sobib väga hästi ka värske tsilli. Kui pasta oli keenud, lisasin kastme potti ja segasin läbi. Pott enam pliidil olema ei pea. Lõpuks lisasin riivitud mozzarella juustu ja segasin kähku läbi. Kui venitada võib juust liiga sulada ja ühte kohta klimpi jääda. Serveerida koos parmesani juustu ja basiilikuga.


5 comments:

  1. Tore, et mu blogi teie perele maitsvaid elamusi pakub :p

    ReplyDelete
  2. Jaa! Ma olen juba mitu korda seda pastat teinud. Tundub, et Sinu maitse vastab hästi minu maitsele ja nii ma ei viitsigi teiste blogisid lapata. Sinu retseptid on kindla peale minek :)

    ReplyDelete
  3. pean siis kähku uusi retsepte lisama, muidu teie söögilaud jääb ühekülgseks :D

    ReplyDelete
  4. Ihii :) Muide mulle õudsalt maitseb kui pasta hulka segada ainult mozarellat ja päikesekuivatatud tomaite tükke. Nubi sööb ka nagu hull seda.

    ReplyDelete