Tuesday, March 8, 2011

Vastlakuklid



Tegin ka see aasta elus esimest korda vastlakukleid veebruarikuus. Siis mul kuklite vormimine väga hästi välja ei tulnud. Aga juhuslikult juhtusin ma sirvima 2010 veebruarikuu OM-i ja seal oli ilusti näidatud kuidas ilusad pallikesed saada. Pärmitaigna retsept on mul sama, mis kaneelikuklitel.



Seekord sain siis ilusad kuklid aga vahukoore suutsin võiks vahustada. See on see kui köögis tegeleda samal ajal muu asjaga kui masin vahukoort vahustab. Õnneks on meil all keldripood ja sealt tõin uue vahukoore.

2 comments:

  1. Mul ka ikka vahel juhtub vahukoorest või teha. See on täielik kuri needus. Mul kahjuks poodi lähedal pole, siis ei jää muud üle kui liikluseeskirju rikkudes poodi kihutada. :D

    ReplyDelete
  2. Siis oleks jama jah kui seda poodi poleks. Siis oleks jäänud kuklid tegemaga, sest kes ikka natuke enne kella 21 viitsiks autoga poodi enam minna :D

    ReplyDelete