Thursday, September 30, 2010

Vürtsikas porgandisupp


Retsept OM sept 2010

1 sl taimeõli
1 peenelt hakitud sibul
1 hakitud küüslauguküüs
tükk ingverit
1 punane tsilli (ma kasutasin tsillipulbrit, 1/4 tl ja tuli üsna vürtsine, see pulber otse indiast ja tõesti kange)
1 tl mahedat karrit
1 kg porganeid
2 riba apselsinikoort
400 g purk kookospiima
700 ml köögiviljapuljongit
soola, pipart


Kuumuta kastrulis õli ja hauta selles sibulat küüslauku, riivitud ingverit ja seemneteta tsillitükke. 5 minuti pärast lisa karri, viilutatud porgandid ja apelsinikoor. Kata kaanega ja lase 10 minutit madalal tulel tõmmata. (ma lisasin ka veidi vett). Vala hulka kookospiim ja maitseained, lisa puljong, tõsta kuumust ja lase supil keema minna. Seejärel hauta kuni porgandid on pehmed. Eemalda apelsinikoored. Püreesta supp

4 comments:

  1. Proovisin ka Su porgandisuppi. Kookosepiima mul küll ei olnud ja kasutasin hoopis vahukoort aga väga hea supp tuli. Nubi sõi ka põsed punnis.

    ReplyDelete
  2. Ma Rubenile pidin hapukoort ka lisama, siis sobis, muidu oli vist liiga vürts. Ja teist korda tegin suppi ka vahukoorega ja äi ütles, et ta ei saa aru, miks on magustoiule pipart pandud :D

    ReplyDelete
  3. On jah magus aga see magus ja vürtsikus on nii mõnusas koosluses. Minu meelest parim supp sellistel jahedatel ilmadel nagu täna. Tegin juba teist korda ka. Ainult mu suur poiss keeldub söömast, ütleb, et tema sellist titepüreed ei taha.

    ReplyDelete
  4. :D maitsma ka polnud nõus V? Ma proovin mingi päev sama suppi aint kõrvitsaga :P

    ReplyDelete